Zážitok pre všetky zmysly



ZÁŽITOK PRE VŠETKY ZMYSLY


Dánska MENU nás pozvala na návštevu ich Audo. Boli sme pripravení, nadšení a nastúpili sme do vlaku v západnom Jutsku. Po príchode do Nordhavnenu a s pohľadom na krásnu, spálenočervenú budovu nás privítalo Audo spoločnosti MENU, ktoré je jednou z najstarších budov v Nordhavnene - čo toto Audo vlastne znamená, sme sa dozvedeli počas dňa.

AUDO - Ab Uno Disce Omnes - From One, Learn All

Bolo ráno, sivé a pochmúrne počasie, ale privítanie na recepcii bolo lúčom slnka a my sme sa okamžite cítili vítaní a ako doma. V uvítacom priestore nás privítali krásne, prírodné a teplé tóny, šum hostí pracujúcich v krásnom prostredí a hostí, ktorí sa len zastavili na šálku kávy.



MENU - rodinný príbeh

Presunuli sme sa k veľkému schodisku, ktoré je veľmi prirodzeným spôsobom takmer srdcom interiéru. Či sú to krásne detaily alebo zvedavosť vidieť viac, čo vás priťahuje, to si každý domyslí...

Privítanie zo strany MENU a potom už prvú prezentáciu odštartoval Joachim Kornbek Hansen - 3. generácia. Príbeh, ktorého korene siahajú až do roku 1978, keď spoločnosť bola vlastne továrňou na výrobu ocele (Norup Stålfabrik). Joachimov starý otec bol zamestnaný v oceliarni a dostal na výber, či príde o prácu - svoje živobytie - alebo kúpi zvyšky továrne. Jeho starý otec si vážil rodinu a istotu, že má stály príjem. Joachim s hrdým pohľadom a istou dávkou nostalgie rozpráva, že jeho starí rodičia museli založiť zlaté hodinky, aby našli kapitál na prevzatie oceliarne. Niet pochýb o tom, že ide o hrdú rodinnú históriu a že zlaté hodinky, ktoré rodina stále vlastní, poskytli kulisu pre toto dobrodružstvo a množstvo skvelých príbehov pre priateľov a rodinu - a teraz sa o ne podelili aj s nami.

Starý otec, Simon Hansen, bol predovšetkým mužom financií a bol poháňaný tým, aby dal rodine chlieb na stôl a zabezpečil jej budúcnosť. V tom čase nemala spoločnosť žiadne ambície na medzinárodné dobrodružstvo.

Joachimov otec, Bjarne Hansen, sa stal druhou generáciou rodinného podniku a s ním sa vízia skutočne rozbehla. S Bjarneho víziou sa začala spolupráca s externými dizajnérmi - stratégia, ktorá pokračuje dodnes. To, čo dnes poznáme pod názvom MENU, bolo na začiatku známe najmä menšími doplnkami, predovšetkým do kuchyne.
MENU; meno, značka, náhoda

MENU; meno, značka, náhoda

Ak ste rovnako ako my uvažovali o názve - a možno ešte viac teraz, keď vieme, že to všetko začalo ako továreň na oceľ a neskôr sa z nej stali kuchynské doplnky - je to vlastne skôr náhoda ako čokoľvek iné.

V 80. a 90. rokoch minulého storočia bol dizajnér Bent Falk na dovolenke v Grécku. Našiel plechovú tabuľu s nápisom MENU. Zdalo sa mu to trochu vtipné a priniesol ju domov do Dánska. MENU sa už vtedy stalo súčasťou histórie, ale spočiatku ako séria. Keď spoločnosť zmenila štýl a smerovanie, názov MENU nebol úplne zabudnutý. MENU malo pekný zvuk a po malom pátraní sa zistilo, že vo francúzštine znamená "detaily". Teraz už nebolo pochýb! Bol to názov, ktorý mal formovať budúcnosť.

Keď sedíme, počúvame a dychtivo si robíme poznámky, nemôžete si pomôcť, ale príbeh MENU vás zaujal a zamilovali ste si ho.

The Audo - teraz a v budúcnosti!

Pri značke The Audo sme sa zamysleli nad mnohými úžasnými myšlienkami, ktoré úplne zapadajú do DNA, ktorú chce značka MENU mať. Po skvelom príbehu o modeli Audo sme dostali voľnosť a boli sme pripravení preskúmať ho na vlastnej koži. Sme PRESVEDČENÍ; je tak esteticky krásne a cítite sa v ňom ako doma. Každý detail je premyslený, dobre zvážený a v súlade so zvyškom interiéru.

Víziou bolo zmazať hranice medzi pracoviskom a domovom. Joachim vysvetlil, že v prípade Connected Spaces nám chcú poskytnúť CELKOVÝ zážitok a ukázať značku v jej funkcii. Prechádzanie cez produkty MENU by malo byť zážitkom. Počas jednej hodiny sa im podarilo umožniť nám zažiť MENU. Káva sa podávala v kanvici MENU, pijeme z pohárov MENU, sedíme na veľkej, krásnej modulárnej pohovke od MENU a naše oči priťahujú krásne lampy a doplnky od MENU. MENU sa nám naozaj dostalo pod kožu - a to sme tu boli len hodinu.

Audo ponúka niečo pre každého, bez ohľadu na dôvod vašej návštevy.
Potrebujete extra špeciálny nocľah? Potom si rezervujte izbu v hoteli, dajte si raňajky v kaviarni, prezrite si obchod so zaujímavými výrobkami, pozrite si knižnicu alebo ju využite ako svoje pracovisko na celý deň - káva je skvelá, atmosféra a prostredie sú fantastické. S víziou vytvoriť "priestor", kde môžeme byť spolu a inšpirovať sa, si nemôžete pomôcť, ale budete ohromení, ohromení a uchvátení - misia splnená.

"Chceme urobiť svet lepším miestom."
Audo je flexibilné ihrisko.

MENU; dizajnérska značka

Vďaka trom jasným a odlišným hodnotám dizajnu je stanovená stratégia, ako by mal produkt MENU vyzerať. Táto stratégia sa začala uplatňovať v roku 2010, keď spoločnosť MENU predstavila štýl Soft Minimalism: Štýl, ktorý je teplý, mäkký a útulný. Teplý vo svojich farbách, odtieňoch a materiáloch; mäkký vo svojom výraze; útulný na dánsky spôsob - kde sa možno vkráda naše dánske slovo "hygge". V rámci Soft Minimalism chcú vytvárať návrhy, ktoré sú prísne, ale pohodlné.

Tri hodnoty dizajnu sú opísané takto:
1. Čistý - nádych jemného minimalizmu a jednoduchej krásy
2. Clever - Premyslené detaily, funkčné a inovatívne
3. Prírodný - Neutrálne tóny, teplé farby, moderné, decentné a prirodzené


A MENU je krásne, funguje a odtiene sú hrejivé - na veľkej modulárnej pohovke sa vám chce zostať sedieť a je takmer ťažké chvíľu sa nezdržať.
Úžasný zážitok

Úžasný zážitok

Bohatí na dojmy a zážitky sme pripravení odísť do hotelovej izby. MENU Audo dostáva všetky naše odporúčania. Ak ste v Kodani, zastavte sa a vychutnajte si šálku dobrej kávy.

The Audo
Århusgade 130
2150 Kodaň
Telefón: +45 31 26 30 80

Viac informácií o ponuke spoločnosti Audo nájdete na jej webovej stránke: theaudo.com!