Reklamácie

Ak ste obdržali chybný alebo poškodený výrobok, mali by ste ho reklamovať.

Upozornenia:

Je veľmi dôležité, aby ste si ponechali pôvodný obal. V opačnom prípade možno nebudete môcť uplatniť reklamáciu voči odosielateľovi. Výrobok môže prepraviť len jedna z našich schválených prepravných spoločností.

Pri odoslaní objednávky ste dostali odkaz, ktorý vám umožňuje sledovať stav vašej objednávky. Tento odkaz môžete použiť aj na otvorenie reklamácie – stačí kliknúť na položku „Reklamácia“ v dolnej časti stránky so stavom objednávky a postupovať podľa pokynov.

Náš ochotný tím zákazníckeho servisu reklamáciu spracuje a bude vás čo najskôr kontaktovať – do niekoľkých pracovných dní.

Neposielajte nám chybný ani poškodený výrobok, pokiaľ vás o to nepožiadame.
Máte ďalšie otázky týkajúce sa reklamácií?

Máte ďalšie otázky týkajúce sa reklamácií?

Kontaktujte náš tím zákazníckeho servisu na info@lampemesteren.sk alebo +421 2/584 190 26 - radi vám pomôžeme. V súčasnosti môže zákaznícky servis vybavovať len otázky zaslané v angličtine.