Kde sa práve nachádza môj balík?

Keď vaša objednávka opustí náš sklad, dostanete potvrdenie o odoslaní, ktoré obsahuje všetky informácie potrebné na sledovanie vášho balíka 24 hodín denne.

Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa dopravy alebo doručenia, kontaktujte náš zákaznícky servis na adrese
info@lampemesteren.sk or +421 258 419 026.

V súčasnosti môže zákaznícky servis vybavovať len otázky zaslané v angličtine.

Nedostal som svoj balík - čo môžem robiť?

Ak odhadovaný dátum doručenia už uplynul a vy ste svoju objednávku stále nedostali, kontaktujte náš tím služieb zákazníkom - radi vám pomôžu zistiť, čo sa s vaším balíkom stalo. Stačí nám poslať e-mail na adresu info@lampemesteren.sk or call us at +421 258 419 026

Akékoľvek ďalšie otázky týkajúce sa dopravy a doručenia?

Kontaktujte náš tím zákazníckeho servisu na info@lampemesteren.sk alebo +421 258 419 026 - radi vám pomôžeme. V súčasnosti môže zákaznícky servis vybavovať len otázky zaslané v angličtine.