Kedy dostanem svoju objednávku?

Naše dodacie lehoty sú odhadované na základe vašej dodacej adresy. Špeciálne objednávky, produkty, ktoré nie sú na sklade, a položky na spätnú objednávku môžu predĺžiť čas dodania. (Týka sa to najmä náhradných dielov a dodávateľov so sídlom mimo Dánska.)

Keď váš balík opustí náš sklad, dostanete e-mail. Tento mail bude obsahovať číslo na sledovanie, ktoré môžete použiť na sledovanie svojho balíka online.

Ak odhadovaný dátum doručenia už uplynul a vy ste svoju objednávku stále nedostali, kontaktujte náš zákaznícky servis na čísle +421 258 419 026 alebo na adrese info@lampemesteren.sk. V súčasnosti môže zákaznícky servis vybavovať len otázky zaslané v angličtine.

Akékoľvek ďalšie otázky týkajúce sa dopravy a doručenia?

Kontaktujte náš tím zákazníckeho servisu na info@lampemesteren.sk alebo +421 258 419 026 - radi vám pomôžeme. V súčasnosti môže zákaznícky servis vybavovať len otázky zaslané v angličtine.