Obchodné podmienky

Váš dodávateľ a zmluvný partner

Lampemesteren GmbH
Rabanusstraße 14-16
36037 Fulda
Deutschland

Registrácia v obchodnom registri HRB 9016, AG Fulda.

Konatelia: Vanessa Stützle, Rosanna Gehring

IČ DPH podľa § 27a zákona o dani z pridanej hodnoty: DE 347 701 450

WEEE reg. čDK 24210081

Náš zákaznícky servis môžete kontaktovať v prípade otázok, sťažností a požiadaviek na adrese info@lampemesteren.sk 
 Telefón: +421 258 419 026

Prehlaď o Všeobecných obchodných podmienkach (VOP) 

Zákonom požadované informácie o práve spotrebiteľov na odstúpenie od zmluvy pri predaji na diaľku nájdete v oddiele 6 VOP.

Informácie o uložení týchto dokumentov a možnosti nahliadnutia do textu zmluvy (textu ponuky) nájdete v časti 2 VOP. 

Aj v právnych záležitostiach hľadáme riešenia orientované na zákazníka. Môžete nám jednoducho zavolať. Samozrejme, vaše práva zostávajú neobmedzené aj bez toho, aby ste nám zavolali. Právne predpisy ukladajú najmä poskytovateľom online služieb povinnosť poskytnúť množstvo poznámok k zmluve a platným podmienkam. Tieto informácie a ďalšie naše prepravné podmienky sme pre vás zhrnuli nižšie.

Prehľad všeobecných obchodných podmienok prostredníctvom internetového obchodu Lampemesteren.sk 

  1. Platnosť
  2. Možnosť ukladania a prístup k textu zmluvy
  3. Zmluvní partneri, jazyk a uzavretie zmluvy
  4. Ceny, náklady na dopravu, zľavy na objednávky
  5. Platba, doručenie
  6. Právo na zrušenie
  7. 50 dní bezplatného vrátenia (dobrovoľné poskytnuté právo na vrátenie)
  8. Vyhradenie vlastníckeho práva
  9. Správa záruk a reklamácii
  10. Oznámenie o ochrane údajov
  11. Riešenie sporov pre spotrebiteľov
  12. Rozhodné právo, súdna príslušnosť
  13. Salvatorská doložka 

Platnosť

1.1. Dodávame výlučne v súlade s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, ktoré tvoria základ všetkých zmlúv uzatvorených s nami na základe ponúk na stránkach nášho internetového obchodu. Všeobecné obchodné podmienky zákazníka, ktoré sú v rozpore s týmito ustanoveniami alebo sa od nich odchyľujú, neuplatňujú. Nasledujúce všeobecné obchodné podmienky platia výlučne aj v prípade, ak dodávku a servis realizujeme bez výhrad s vedomím, že podmienky zákazníka sú v rozpore s týmito podmienkami alebo sa od nich odchyľujú.

1.2. Pokiaľ sa tieto podmienky vzťahujú na spotrebiteľov, ide o fyzické osoby, u ktorých účel objednávky nemožno priradiť k obchodnej, samostatne zárobkovej alebo slobodnej činnosti. Podnikatelia (komerční zákazníci) sú fyzické alebo právnické osoby alebo partnerstvá s právnou subjektivitou, ktoré zadávajú objednávky na komerčné účely, na účely samostatnej zárobkovej činnosti alebo na účely slobodného povolania. Zákazníkmi v zmysle týchto obchodných podmienok sú spotrebitelia aj podnikatelia.

1.3. Ak chcete zadať objednávku ako podnikateľ v rámci cezhraničných dodávok, musíte v rámci objednávky alebo v zákazníckom účte uviesť platné IČ DPH. Zadaním platného IČ DPH do určeného poľa zákazník potvrdzuje, že objednávku zadáva ako podnikateľ v rámci svojho podnikania. Ak zákazník neuvedie IČ DPH, zadá zahraničné IČ DPH alebo zadá neplatné IČ DPH, potvrdzuje, že objednávku nepodáva ako podnikateľ alebo nie v rámci svojho podnikania. V takom prípade sa zákazník za spotrebiteľa. Následná zmena alebo úprava nie je možná.

1.4. Ak sú ako lehoty uvedené ako pracovné dni, rozumejú sa tým všetky pracovné dni s výnimkou sobôt, nedieľ a štátnych sviatkov v našom sídle. 

2. Možnosť uloženia a prístup k textu zmluvy 

2.1. Tieto VOP a ostatné zmluvné ustanovenia uchovávame spolu s údajmi o vašej objednávke, ktoré sú pripravené na vyhľadanie v procese objednávky. Tieto informácie si tam môžete jednoducho archivovať buď stiahnutím VOP a uložením údajov zhrnutých v procese objednávky v internetovom obchode pomocou funkcií vášho prehliadača, alebo môžete počkať na automatické potvrdenie objednávky, ktoré vám po dokončení objednávky zašleme aj e-mailom na vami zadanú adresu. Tento e-mail s potvrdením objednávky obsahuje zmluvné ustanovenia s údajmi o vašej objednávke a tieto všeobecné obchodné podmienky a môžete si ho jednoducho vytlačiť alebo uložiť pomocou svojho e-mailového programu. 
 
2.2. Text zmluvy je u nás uložený, ale z bezpečnostných dôvodov k nemu nemáte priamy prístup. Každému zákazníkovi ponúkame priamy prístup chránený heslom ("Môj účet"). Tu môžete po príslušnej registrácii spravovať svoje údaje a prezerať podrobnosti o objednávke. Zákazník sa zaväzuje, že s osobnými prístupovými údajmi bude zaobchádzať dôverne a nesprístupní ich neoprávneným tretím osobám. Aktuálne znenie VOP nájdete na našej webovej stránke.

2.3. Registrácia 
Výrobky môžete nakupovať na stránke www.Lampemesteren.sk ako registrovaný zákazník s používateľským účtom alebo ako hosť (používateľ bez používateľského účtu). Pri registrácii musíte zadať svoje meno, priezvisko, e-mailovú adresu a heslo. Pre úspešnú registráciu musí kupujúci zaškrtnúť políčko, v ktorom uvádza, že súhlasí s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami a že dáva súhlas so spracovaním svojich osobných údajov, ktoré uviedol v registračnom formulári pri registrácii. Kupujúci je zodpovedný za bezpečnosť akéhokoľvek používateľského mena alebo hesla použitého na prístup k účtu. Kupujúci je povinný bezodkladne zmeniť svoje heslo, ak má podozrenie, že bezpečnosť jeho používateľského účtu bola narušená, a oznámiť nám to. Zadaním svojich údajov pri prihlasovaní alebo registrácii sa kupujúci zaručuje, že zadané údaje sú úplné a správne. V prípade registrácie uchovávame údaje zákazníka a údaje o objednávke, takže pri všetkých budúcich objednávkach sa už zobrazujú zadané údaje, ktoré môže zákazník následne potvrdiť alebo zmeniť. V účte registrovaného kupujúceho si kupujúci môže kedykoľvek prezrieť uložené údaje, dodacie adresy a predchádzajúce objednávky.

Prehľad všeobecných obchodných podmienok obchodovania prostredníctvom internetového obchodu Lampemesteren.sk 

3. Zmluvní partneri, jazyk a uzavretie zmluvy 

3.1. Vaším zmluvným partnerom je spoločnosť Lampemesteren GmbH. Zmluvy v našom internetovom obchode je v súčasnosti možné uzatvárať len v slovenskom jazyku. Naše reklamné ponuky sú nezáväzné, pokiaľ sa nestanú obsahom zmluvnej dohody. 

3.2. Pred odoslaním objednávky máte možnosť skontrolovať a opraviť zadané údaje. Odoslaním objednávky predkladáte záväzné zmluvné vyhlásenie. Potvrdenie prijatia objednávky nasleduje bezprostredne po technicky bezchybnom prijatí vašej objednávky.

3.3. Záväzná zmluva vzniká ihneď po zadaní objednávky, ak prijmete výzvu a dokončíte svoju objednávku platbou prostredníctvom jednej z nami ponúkaných online platobných služieb potvrdením platobného pokynu. Naše online platobné služby sú PayPal, Apple Pay, Kreditnou a debetnou kartou VISA, MasterCard alebo Maestro cez platobnú platformu spoločnosti Adyen N.V.

3.4. Ak ste si vybrali inú možnosť platby za vašu objednávku, záväzná zmluva je uzavretá až po prijatí predchádzajúceho e-mailového oznámenia od nás o odoslaní tovaru alebo iného výslovného vyhlásenia o prijatí.

3.5. E-mail so žiadosťou o platbu alebo s oznámením o odoslaní dostanete zvyčajne v ten istý deň po prijatí objednávky. Ak to trvá dlhšie: Vaša objednávka je pre vás záväzná maximálne 3 pracovné dni a môžete ju samozrejme úplne alebo čiastočne zrušiť ešte pred tým, ako oznámime jej prijatie. 

4. Ceny, náklady na dopravu, zľavy na objednávky 

4.1. Na objednávky v našom internetovom obchode sa vzťahujú ceny uvedené v ponuke v čase objednávky. Naše ceny zahŕňajú platnú zákonnú daň z pridanej hodnoty. Snažíme sa zabezpečiť, aby všetky ceny na webovej stránke boli presné, nemôžeme však vylúčiť možnosť chyby. Nie sme viazaní ponukami so zjavnými chybami a tlačovými chybami. Ak sa po odoslaní objednávky kupujúcim dozvieme, že cena uvedená pri akomkoľvek objednanom výrobku je nesprávna, bezodkladne kupujúceho o tejto chybe informujeme a oznámime mu správnu cenu. Kupujúci má potom možnosť potvrdiť nákup so správnou cenou alebo odstúpiť od zmluvy do 8 dní. V prípade odstúpenia od zmluvy okamžite vrátime už zaplatenú kúpnu cenu. 

Dodanie je možné len na území Slovenska.

Pri objednávkach na dobierku upozorňujeme: Pri objednávkach na dobierku platíte v hotovosti priamo vodičovi zásielky. Pri objednávkach na dobierku si doručovateľská spoločnosť účtuje poplatok za dobierku 1,97 € bez ohľadu na hodnotu objednávky. 

4.2. Po doručení dostanete e-mailom faktúru za zakúpené produkty a súhrn vašej objednávky. Na faktúre budú uvedené všetky náklady spojené s nákupom, konkrétne cena a množstvo každého výrobku, účtovaná DPH a všetky poplatky za doručenie, ako aj celková cena.

5. Platba, doručenie 

5.1. Ponúkame nasledujúce možnosti platby, pričom si vyhradzujeme právo odvolať sa na iné spôsoby platby namiesto s

Platba vopred 
Ak si vyberiete platbu na faktúru, budete musieť zaplatiť vopred. Tovar bude pre vás rezervovaný 14 dní. Dobierku 1,97 € uvedenú na faktúre môžete vopred previesť na náš účet. Podrobnosti o prevode dostanete pri objednávke. Ak do 14 dní nezaplatíte, rezervácia tovaru sa zruší a objednávka sa automaticky zruší.

Platba kreditnou kartou prostredníctvom spoločnosti Adyen N.V. (VISA, MasterCard alebo Maestro, debetná karta) 
Zadáte číslo kreditnej karty, jej platnosť a overovacie číslo. Tieto údaje sa u nás neukladajú, ale prenášajú sa priamo do spoločnosti Adyen N.V. pomocou bezpečného 128-bitového šifrovania SSL. Vaša kreditná karta musí zaregistrovaná bankou, ktorá ju vydala, pre overovací postup Verified by VISA a MasterCard SecureCode. Overenie prostredníctvom osobného bezpečnostného kódu prebieha bezpečne medzi vami a vašou bankou. Po prijatí objednávky sa suma rezervuje na vašej kreditnej karte. Z vašej kreditnej karty bude suma stiahnutá okamžite po odoslaní objednávky. Táto jednoduchá a rýchla forma platby je pre vás úplne bezplatná.

Debetná karta / EC karta 
Po zadaní údajov sa suma faktúry odpíše z vášho účtu. Rovnako ako platba kreditnou kartou je aj tento spôsob platby pre vás bezplatný. 

Dobierka 
Faktúru uhradíte dodávateľskej spoločnosti v hotovosti. Doručovateľská spoločnosť si za tento spôsob platby účtuje poplatky bez ohľadu na hodnotu objednávky. 

Apple pay  
Platíte priamo cez svoje konto Apple. Po odoslaní objednávky budete presmerovaní na stránku spoločnosti Apple, kde môžete autorizovať platbu sumy objednávky. Hneď ako budeme informovaní o vašej autorizácii, bude vaša objednávka odoslaná v závislosti od dodacej lehoty stanovenej pre daný tovar. V závislosti od spôsobu platby uloženého v službe Apple Pay bude skutočná fakturovaná suma po odpočítaní prípadných zliav, darčekových poukazov atď. stiahnutá z účtu ihneď po autorizácii alebo po odoslaní. 

PayPal  
Faktúru uhradíte prostredníctvom online poskytovateľa PayPal. Musíte tam byť zaregistrovaný alebo sa najprv zaregistrovať (okrem objednávok hostí cez PayPal), legitimovať sa svojimi prístupovými údajmi a potvrdiť nám platobný príkaz. Služba PayPal Express nám prenesie aj údaje o adrese uložené vo vašom účte PayPal. Platbu potvrdíte odoslaním objednávky v našom internetovom obchode. Počas procesu objednávky dostanete ďalšie pokyny, ako sa dostať na stránku poskytovateľa platby. 

5.2. Tovar doručuje na celom území Slovenska poskytovateľ prepravných služieb. Neumožňujeme zásielky do poštových priečinkov alebo zásielky uložené na pošte. Pokiaľ nebolo dohodnuté inak, vykonáva sa doručenie prepravnou spoločnosťou po obrubník, na adresu dodania, ktorú uviedol objednávateľ. 

5.3. Ak ste si objednali viacero druhov výrobkov s rôznymi dodacími lehotami, budeme sa snažiť o kompletnú dodávku. V prípade značných rozdielov sa v danom prípade budeme snažiť dodať vám oddelene položky, ktoré sa dajú dodať. Prípadné poštovné sa vám bude v takomto prípade účtovať len raz. 

5.4. Povinnosť dodať tovar sa nevzťahuje na prípady, keď my sami nie sme dodaní správne a včas a nie sme zodpovední za nedostatočnú dostupnosť. Ak tovar nie je k dispozícii, budeme vás o tom bezodkladne informovať a prípadná platba vopred vám bude bezodkladne vrátená. 

5.5. Lehota na dodanie začína plynúť v deň nasledujúci po dni vystavenia platobného príkazu pre poukazujúcu banku v prípade platby vopred alebo v deň nasledujúci po uzavretí zmluvy v prípade iných spôsobov platby a končí uplynutím posledného dňa lehoty. Ak posledný deň lehoty pripadne na nedeľu alebo štátny sviatok uznaný štátom v mieste dodania, nahradí takýto deň nasledujúci pracovný deň. 

Dodacia lehota sa primerane predĺži v prípade štrajkov a výluk, ktoré majú vplyv na dodávku, a iných okolností, za ktoré nezodpovedáme, najmä v prípadoch oneskorenia dodávky z dôvodu vyššej moci. O začiatku a konci takýchto prekážok budeme kupujúceho bezodkladne informovať. 

5.6. V prípade spotrebiteľov prechádza riziko náhodnej straty a náhodného zhoršenia kvality predávaného tovaru na spotrebiteľa alebo na príjemcu, ktorého určí spotrebiteľ, pri dodaní tovaru. To platí bez ohľadu na to, či je zásielka poistená alebo nie. V opačnom prípade riziko náhodnej straty a náhodného zhoršenia tovaru prechádza na kupujúceho pri odovzdaní tovaru alebo v prípade predaja prostredníctvom zaslania pri odovzdaní tovaru dopravcovi alebo inej osobe alebo organizácii určenej na vykonanie prepravy.    

6. Právo spotrebiteľov na odstúpenie od zmluvy 

6.1. Nižšie nájdete pokyny týkajúce sa požiadaviek a dôsledkov zákonného práva na zrušenie objednávky na prepravu. Zákonné právo na zrušenie objednávky sa nevzťahuje najmä na komerčných predajcov.

Zásady zrušenia

Právo na zrušenie

Máte právo zrušiť túto zmluvu do štrnástich dní bez udania dôvodu. 

Lehota na odstúpenie od zmluvy je štrnásť dní odo dňa, keď ste vy alebo vami určená tretia strana, ktorá nie je dopravcom, prevzali posledný tovar.

Ak chcete uplatniť právo na zrušenie, musíte nás informovať (Lampemesteren GmbH, Rabanusstraße 14-16
36037 Fulda
Deutschland, E-mail: info@lampemesteren.sk) o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napr. listom zaslaným poštou alebo e-mailom). Môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, nie je to však povinné. Ak využijete túto možnosť, bezodkladne vám zašleme potvrdenie o prijatí takéhoto odstúpenia (napr. e-mailom).

Na dodržanie lehoty na odstúpenie od zmluvy stačí, ak oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy zašlete pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy.

Dôsledky odstúpenia od zmluvy

Ak od tejto zmluvy odstúpite, vrátime vám všetky platby, ktoré sme od vás dostali, vrátane nákladov na dodanie (s výnimkou dodatočných nákladov, ktoré vzniknú tým, že ste si vybrali iný druh dodávky ako ponúknutú, najvýhodnejšiu štandardnú dodávku), bezodkladne a najneskôr do štrnásť dní odo dňa, kedy sme prijali oznámenie o vašom odstúpení od tejto zmluvy. Na toto vrátenie použijeme tie isté platobné prostriedky, aké ste použili pri pôvodnej transakcii, ibaže by sme s vami výslovne dohodli niečo iné; v žiadnom prípade vám za toto vrátenie nebudú účtované poplatky. Vrátenie vám môžeme odmietnuť dovtedy, kým tovar nedostaneme naspäť alebo kým nedostaneme potvrdenie, že ste tovar zaslali späť, v závislosti od toho, čo nastane skôr.

Tovar nám  (Lampemesteren GmbH, Rabanusstraße 14-16
36037 Fulda
Deutschland) musíte bezodkladne a v každom prípade zaslať alebo odovzdať najneskôr do štrnástich dní odo dňa, kedy ste nás informovali o odstúpení od tejto zmluvy. Lehota je dodržaná, ak ste tovar odoslali pred uplynutím lehoty štrnásť dní. Náklady na vrátenie tovaru znášame my. Za prípadné zníženie hodnoty tovaru ručíte len vtedy, ak je toto zníženie hodnoty spôsobené manipuláciou s tovarom, ktorá nie je potrebná na kontrolu kvality, vlastností a funkčnosti tovaru 

6.2. Výnimky z práva na zrušenie 

Z práva na odstúpenie od zmluvy existujú zákonné výnimky (§ 312g BGB tj, nemeckého občianskeho zákonníka), na základe ktorých si vyhradzujeme právo uplatniť voči vám tieto predpisy: 
Právo na odstúpenie od zmluvy sa nevzťahuje na zmluvy o dodaní tovaru, ktorý nie je prefabrikovaný a pri ktorého výrobe je rozhodujúci individuálny výber alebo určenie spotrebiteľom, alebo ktorý je jednoznačne prispôsobený osobným potrebám spotrebiteľa. 

6.3. Vzor formulára na odstúpenie od zmluvy 
Vzorový formulár na zrušenie rezervácie uvedený vo vyššie uvedených zásadách zrušenia rezervácie je uvedený nižšie. Nemusíte ho nevyhnutne použiť, ale v každom prípade môžete svoje zrušenie formulovať aj sami. 

Vzor formulára na zrušenie 
(Ak chcete zmluvu zrušiť, vyplňte a vráťte tento formulár.) 
 
Lampemesteren GmbH, Rabanusstraße 14-16
36037 Fulda
Deutschland 
E-mailová adresa:info@lampemesteren.sk 
Týmto odstupujem/odstupujeme od uzavretej kúpnej zmluvy 
nasledujúceho tovaru (*)/poskytovania nasledujúcich služieb (*) 
Objednané dňa (*)/akceptované dňa (*) 
Meno spotrebiteľa(ov) 
Adresa spotrebiteľa(ov) 
  
Podpis spotrebiteľa (spotrebiteľov) (len v prípade papierového oznámenia) 
  
Dátum 

6.4. Svetlá sú zvyčajne krehké a citlivé predmety, a preto by sa s nimi malo zaobchádzať s potrebnou opatrnosťou. Pred vrátením tovaru ho zabaľte čo najstarostlivejšie, najlepšie do pôvodnej kartónovej škatule so všetkým príslušenstvom a súčasťami obalu. V prípade potreby použite ochranný vonkajší obal.

6.5. Vezmite prosím na vedomie naše zľavy na objednávky a poukážky:

Ak ste na svoju objednávku získali zľavu vo forme našich zľavových poukážok alebo zrážok z ceny prostredníctvom poukážok z dôvodu dosiahnutej hodnoty objednávky a ak hodnota objednávky klesne pod hodnotu objednávky potrebnú na získanie zľavy z dôvodu (čiastočného) zrušenia objednávky, bude vám účtovaný rozdiel vyplývajúci zo získanej zľavy v porovnaní s pôvodnou hodnotou objednávky bez tejto zľavy.

Nesplnenie vyššie uvedených informácií nemá vplyv na účinné uplatnenie práva na zrušenie a nezhoršuje vaše právne postavenie.

7. 50 dní bezplatného vrátenia (dobrovoľné právo na vrátenie) 

7.1. Bez ohľadu na vaše zákonné právo na vrátenie vám poskytujeme dobrovoľné právo na vrátenie 50 dní od obdržania tovaru. S týmto právom na vrátenie môžete vypovedať zmluvu aj po uplynutí 14-dňovej zákonnej lehoty (pozri poučenie o odstúpení od zmluvy v bode 6) na odstúpenie od zmluvy tým, že nám tovar vrátite do 50 dní po jeho obdržaní. 
Lehota začína plynúť po kompletnom obdržaní tovaru. Na dodržanie lehoty stačí včasné odoslanie tovaru alebo žiadosti o vrátenie. Dobrovoľné právo na vrátenie sa môže uplatniť len zaslaním tovaru späť, ibaže by tovar nebolo možné zaslať ako balík. Náklady na vrátenie preberáme my. Využite na to náš portál na vrátenie tovaru. Tovar nespôsobilý na zaslanie balíkom vyzdvihne nami poverená prepravná spoločnosť. V takomto prípade je potrebné vopred kontaktovať naše služby zákazníkom. 

7.2. Ak vrátite tovar v súlade s právom na dobrovoľné vrátenie, vrátime vám kúpnu cenu. Tovar vráťte kompletný (so všetkým príslušenstvom a všetkými súčasťami obalu) a v nepoškodenom a nepoškodenom stave v pôvodnom obale. V opačnom prípade môžeme požadovať náhradu za vzniknutú stratu hodnoty, ak strata hodnoty vznikla v dôsledku manipulácie s tovarom, ktorá nebola nevyhnutná na kontrolu stavu, vlastností a funkčnosti tovaru. Ak máte akékoľvek problémy s balením alebo používaním nášho portálu na vrátenie tovaru, obráťte sa na náš zákaznícky servis. 
Poskytujeme štítok na vrátenie tovaru. Ten môžete použiť na bezplatné vrátenie zásielky určenému poskytovateľovi prepravných služieb. Odvoz sa ponúka len v prípade objemného tovaru. Náklady na vyzdvihnutie objemného tovaru znášame my. 

7.3. Predpokladom nášho dobrovoľného práva na vrátenie je, že ste tovar nepoužívali nad rámec kontroly kvality, vlastností a funkčnosti tovaru. Ak už ste tovar využívali nad rámec tejto kontroly, nemôžete sa viac dovolávať dobrovoľného práva na vrátenie. Dobrovoľné právo na vrátenie je takisto vylúčené, ak tovary nie sú prefabrikované a na ich výrobu je rozhodujúci individuálny výber alebo určenie spotrebiteľa alebo sú zhotovené jednoznačne podľa osobných potrieb spotrebiteľa. 

7.4. Upozorňujeme, že podmienky uvedené v § 7 sa neuplatňujú počas prvých 14 dní (zákonné právo na odstúpenie od zmluvy podľa § 6 VOP) dobrovoľného práva na vrátenie ale len počas nasledujúcich 36 dní. Zmluvne priznané právo na dobrovoľné vrátenie nemá vplyv na vaše zákonné práva a nároky, ktorých využitie je bezplatné. Najmä vaše zákonné právo na odstúpenie od zmluvy a vaše zákonné záručné práva zostávajú nedotknuté. 

8. Vyhradenie vlastníckeho práva 

Tovar zostáva naším majetkom až do úplného zaplatenia. 

9. Záruka za vady a reklamácie 

9.1. V prípade vád tovaru má zákazník zákonné právo zo zodpovednosti za vady (záruka). Na nami dodaný nový tovar sa vzťahuje zákonná záručná lehota 2 roky pre spotrebiteľov. Táto lehota začína plynúť okamihom odovzdania výrobku spotrebiteľovi. 
V súlade so zákonnými ustanoveniami nezodpovedáme okrem iného za škody, ktoré: 

  • má opis, typ, množstvo a kvalitu, funkčnosť, kompatibilitu, interoperabilitu a iné vlastnosti požadované v kúpnej zmluve;
  • je vhodný na konkrétny účel, na ktorý ho spotrebiteľ potrebuje a o ktorom spotrebiteľ informoval predávajúceho najneskôr v čase uzavretia kúpnej zmluvy a predávajúci s tým súhlasil;
  • sa dodáva so všetkým príslušenstvom a návodom na použitie vrátane návodu na inštaláciu, ako je uvedené v kúpnej zmluve sa dodáva so všetkým príslušenstvom a návodom na použitie vrátane návodu na inštaláciu, ako je uvedené v kúpnej zmluve sa dodáva so všetkým príslušenstvom a návodom na použitie vrátane návodu na inštaláciu, ako je uvedené v kúpnej zmluve;
  • je aktuálny, ako je uvedené v kúpnej zmluve. 

Okrem splnenia subjektívnej zhody musí tovar:

  • byť vhodný na účely, na ktoré sa tovar rovnakého typu bežne používa, pričom sa v prípade potreby zohľadnia iné predpisy, technické normy alebo, ak takéto technické normy neexistujú, sektorové kódexy postupov;
  • mať takú kvalitu a zodpovedať opisu vzorky alebo modelu, ktorý predávajúci poskytol spotrebiteľovi pred uzavretím kúpnej zmluvy, ak je to vhodné;
  • sa dodáva spolu s takým príslušenstvom vrátane obalu, návodu na inštaláciu alebo iných pokynov, ktoré môže spotrebiteľ v prípade potreby odôvodnene očakávať, a
  • byť v takom množstve a mať také vlastnosti a iné znaky, a to aj pokiaľ ide o trvanlivosť, funkčnosť, kompatibilitu a bezpečnosť, aké sú obvyklé pre tovar rovnakého druhu a aké môže spotrebiteľ odôvodnene očakávať vzhľadom na povahu tovaru a so zreteľom na akékoľvek verejné vyhlásenie predávajúceho alebo iných osôb na vyšších stupňoch zmluvného reťazca, vrátane výrobcu, v reklame alebo na označení, pokiaľ predávajúci nepreukáže, že:
  • o verejnom vyhlásení nevedel a ani sa nedalo rozumne očakávať, že by o ňom vedel,
  • verejné vyhlásenie bolo opravené rovnakým alebo porovnateľným spôsobom, akým bolo urobené v čase uzavretia kúpnej zmluvy, alebo
  • verejné vyhlásenie nemohlo ovplyvniť rozhodnutie o kúpe tovaru. 

V súlade so zákonnými ustanoveniami nenesieme zodpovednosť za škody, ktoré 

  • vyplývajú z nesprávnej inštalácie (napr. nedodržanie limitov napájacieho napätia) a/alebo nesprávneho používania (napr. používanie výrobkov bez príslušného označenia „odolný voči morskej klíme“ v prostredí s veľmi slaným vzduchom alebo používanie výrobkov bez príslušného stupňa ochrany IP44 a vyššie) v miestach s trvalo nadpriemernou vlhkosťou a/alebo nesprávnej údržby (napr. používanie nevhodných čistiacich prostriedkov, používanie predmetov s ostrými hranami) predávaných výrobkov,
  • sú výsledkom používania alebo iného prirodzeného a bežného opotrebovania,
  • sú založené na neoprávnenej úprave výrobku (napr. doplnky a/alebo úpravy). 

Vo vyššie uvedených prípadoch samozrejme nenesieme zodpovednosť, pokiaľ za škodu nezodpovedáme my. 

Údaje o priemernej životnosti svietidiel sú priemerné hodnoty. Nie je zaručené, že svietidlo dosiahne minimálne uvedenú životnosť. 

V prípade použitého tovaru je záruka obmedzená na jeden rok. 

V prípade, že sa nezhoda prejaví do jedného roka od dodania tovaru, predpokladá sa, že nezhoda existovala v čase dodania, pokiaľ predávajúci nepreukáže opak alebo pokiaľ tento predpoklad nie je nezlučiteľný s povahou tovaru alebo povahou nezhody. 

Spotrebiteľ môže uplatniť svoje práva vyplývajúce z nezhody, ak oznámi predávajúcemu nezhodu do dvoch mesiacov odo dňa zistenia nezhody a v oznámení nezhodu podrobne popíše. V prípade nezhody má spotrebiteľ právo najprv požadovať bezplatné odstránenie nezhody, a ak k odstráneniu nezhody nedôjde, potom požadovať zníženie kúpnej ceny úmerne k nezhode alebo odstúpiť od kúpnej zmluvy a požadovať vrátenie zaplatenej sumy. Na vašu žiadosť odpovieme do 8 dní od jej doručenia. 

Práva spotrebiteľa sa premlčia po dvoch rokoch odo dňa, keď uplatnil reklamáciu pre nesúlad. 

9.2. Ustanovenia o nevyhovujúcom tovare (článok 9.1 vyššie) sa nevzťahujú na podnikateľov. V prípade vecných vád tovaru sa na podnikateľov vzťahujú ustanovenia Občianskeho zákonníka v časti Zodpovednosť za vecné vady. 
9.3. Ceníme si spokojnosti vašich zákazníkov. Môžete nás kedykoľvek kontaktovať prostredníctvom niektorého z vyššie uvedených kontaktných kanálov. Budeme sa snažiť čo najrýchlejšie preskúmať vašu žiadosť a budeme vás po prijatí dokumentov alebo vášho podania či sťažnosti. Dajte nám však prosím určitý čas, pretože v záručných prípadoch je často potrebné zapojiť výrobcu. V prípade sťažností nám pomôžete, ak čo najpresnejšie opíšete predmet problému a v prípade potreby nám zašlete kópiu objednávkových dokladov alebo aspoň uvediete číslo objednávky, číslo zákazníka atď. Ak od nás nedostanete odpoveď do 5 pracovných dní, kontaktujte . V ojedinelých prípadoch sa mohlo stať, že e-maily "uviazli" v našich alebo vašich filtroch nevyžiadanej pošty alebo sa k vám správa nedostala iným spôsobom, prípadne bola omylom vynechaná. 

9.4. Ceníme si spokojnosti vašich zákazníkov. Môžete nás kedykoľvek kontaktovať prostredníctvom niektorého z vyššie uvedených kontaktných kanálov. Budeme sa snažiť čo najrýchlejšie preskúmať vašu žiadosť a budeme vás po prijatí dokumentov alebo vášho podania či sťažnosti. Dajte nám však prosím určitý čas, pretože v záručných prípadoch je často potrebné zapojiť výrobcu. V prípade sťažností nám pomôžete, ak čo najpresnejšie opíšete predmet problému a v prípade potreby nám zašlete kópiu objednávkových dokladov alebo aspoň uvediete číslo objednávky, číslo zákazníka atď. Ak od nás nedostanete odpoveď do 5 pracovných dní, kontaktujte . V ojedinelých prípadoch sa mohlo stať, že e-maily "uviazli" v našich alebo vašich filtroch nevyžiadanej pošty alebo sa k vám správa nedostala iným spôsobom, prípadne bola omylom vynechaná. 

9.5. Ceníme si spokojnosti vašich zákazníkov. Môžete nás kedykoľvek kontaktovať prostredníctvom niektorého z vyššie uvedených kontaktných kanálov. Budeme sa snažiť čo najrýchlejšie preskúmať vašu žiadosť a budeme vás po prijatí dokumentov alebo vášho podania či sťažnosti. Dajte nám však prosím určitý čas, pretože v záručných prípadoch je často potrebné zapojiť výrobcu. V prípade sťažností nám pomôžete, ak čo najpresnejšie opíšete predmet problému a v prípade potreby nám zašlete kópiu objednávkových dokladov alebo aspoň uvediete číslo objednávky, číslo zákazníka atď. Ak od nás nedostanete odpoveď do 5 pracovných dní, kontaktujte . V ojedinelých prípadoch sa mohlo stať, že e-maily "uviazli" v našich alebo vašich filtroch nevyžiadanej pošty alebo sa k vám správa nedostala iným spôsobom, prípadne bola omylom vynechaná. 

9.6. V prípade otázok týkajúcich sa servisu sa obráťte na naše oddelenie služieb zákazníkom takto: 
Lampemesteren GmbH 
Rabanusstraße 14-16
36037 Fulda
Deutschland
info@lampemesteren.sk
Naše možnosti kontaktu: Kontaktné údaje

9.7. Prípadné rozšírené záruky výrobcov zakladajú výlučne nároky voči nim ako poskytovateľom záruk. Zákonné nároky na odstránenie chýb voči nám ako predajcovi zostávajú nedotknuté. 

10. Oznámenie o ochrane údajov 

Naše postupy ochrany údajov vychádzajú zo zákonných ustanovení, najmä zo spolkového zákona o ochrane údajov (BDSG) a zákona o digitálnych službách (DDG), ako aj zo všeobecného nariadenia o ochrane údajov (GDPR). Podrobnosti o zhromažďovaní a používaní vašich osobných údajov nájdete v našich Ochrana osobných údajov | Lampemesteren.sk, ktoré aj informácie o úverových kontrolách, v rámci ktorých sa vypočítavajú hodnoty pravdepodobnosti nezaplatenia vrátane údajov o vašej adrese. 

11. Riešenie sporov pre spotrebiteľov 

Vždy sa snažíme dosiahnuť dohodu so zákazníkom. Využite náš kontakt pre služby na info@lampemesteren.sk alebo naše ďalšie uvedené možnosti kontaktu. V súlade s § 32 ods. 3 zákona o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov (ZSPS) informujeme spotrebiteľov, že neuznávame žiadneho poskytovateľa mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov ako príslušného na riešenie spotrebiteľského sporu, ktorý môže spotrebiteľ uplatniť podľa ZSPS. Ako internetový predajca zverejňujeme na svojej webovej stránke elektronický odkaz na platformu na riešenie spotrebiteľských sporov online (ODRP). ODRP je dostupná na tomto elektronickom odkaze: http://ec.europa.eu/odr.

12. Rozhodné právo, súdna príslušnosť 

12.1. Na všetky právne úkony a iné právne vzťahy s nami sa vzťahuje slovenské právo. V zmluvných vzťahoch s podnikateľmi sa neuplatňuje Dohovor OSN o zmluvách o medzinárodnej kúpe tovaru (CISG). 

12.2. Pre všetky spory je príslušný súd v Bratislave. V prípade sporov so spotrebiteľmi sa v súlade s platnými právnymi predpismi uplatňujú kogentné ustanovenia o určení právomoci v prípade spotrebiteľských sporov. 

13. Salvátorská doložka 

Ak sa niektoré ustanovenie týchto Všeobecných obchodných podmienok stane čiastočne právne neúčinným v celom rozsahu alebo ak následne stratí svoju právnu účinnosť, nemá to vplyv na platnosť ostatných ustanovení týchto Všeobecných obchodných podmienok. Neplatné ustanovenia sa nahradia ustanoveniami zákona. Zákonné ustanovenia nahrádzajú aj všetky nepredvídané situácie. 

13.1 Autorské práva, zodpovednosť 

Všetky údaje, obrázky a informácie na webovej stránke predstavujú autorské dielo chránené autorským zákonom a nesmú byť použité alebo reprodukované bez nášho predchádzajúceho písomného súhlasu. Ochranné známky alebo značky služieb a logá iných spoločností tiež predstavujú chránené duševné vlastníctvo týchto spoločností. 
Snažíme sa poskytovať vhodné obrázky všetkých výrobkov v internetovom obchode, pripúšťame však možnosť nepresnosti informácií, obrázkov alebo slovného materiálu v internetovom obchode. Neustále sa tiež snažíme zabezpečiť, aby informácie týkajúce sa doručovania boli aktuálne a správne, ale niekedy sú zmeny také rýchle, že okamžité opravy nie sú možné. V takýchto prípadoch vás budeme o zmenách informovať a umožníme vám zrušiť objednávku alebo vymeniť objednaný výrobok. 
Keďže internetový obchod je otvorený každý deň, celý deň, niekedy z technických dôvodov nie je možný prístup alebo prevádzka. Nenesieme žiadnu zodpovednosť za nefunkčnosť internetového obchodu z dôvodu neznalosti jeho používania, za akékoľvek následky nesprávneho používania internetového obchodu, za nefunkčnosť služby z dôvodu výpadku siete, výpadku elektrického prúdu alebo iných technických porúch, ktoré môžu dočasne alebo aj na dlhšie obdobie narušiť používanie služby. 
  
Všeobecné obchodné podmienky platia od mája 2025. 
Lampemesteren GmbH   

 

Podmienky a pravidlá na stiahnutie

Podmienky a pravidlá

S kým obchodujete?

Obchodujete s Lampemesteren.sk.
Naše kancelárie sa nachádzajú na adrese:

Lampemesteren.sk

Rabanusstraße 14-16
36037 Fulda
Deutschland

Číslo DPH:DE 347 701 450

E-mail: info@lampemesteren.sk
Tel: +421 258 419 026

 

Podmienky a pravidlá

Zadaním objednávky na tejto webovej stránke automaticky súhlasíte s našimi podmienkami. Preto vám odporúčame, aby ste si tieto podmienky pred zadaním objednávky dôkladne prečítali.

 

Dodacie lehoty

sme dostali od príslušných dodávateľov. Občas sa stáva, že jednotlivé výrobky sú dočasne na objednávku, čo môže spôsobiť oneskorenie; to sa týka najmä dodávateľov so sídlom v zahraničí. Očakávané dodacie lehoty vám oznámime hneď, ako budú k dispozícii.

Preprava na palete
Niektoré výrobky sa musia kvôli svojej krehkosti a/alebo veľkosti prepravovať na drevenej palete. Palety nie je možné doručiť do zásielkového obchodu - iba na súkromnú alebo firemnú adresu. Musí byť prítomná aj osoba, ktorá zásielku prevezme a podpíše.

Vodič doručí paletu k obrubníku. Uistite sa, že vodič sa môže ľahko dostať na miesto doručenia. Paletu je potrebné vyložiť na pevný povrch - nie na trávu alebo štrk, pretože to môže potenciálne poškodiť položky na palete.

 

Nákup produktov

Keď si vyberiete požadované produkty a vložíte ich do nákupného košíka, budete požiadaní o poskytnutie osobných údajov vrátane vášho mena, adresy a platobných údajov. Po ich vykonaní a odoslaní objednávky vám zašleme potvrdenie e-mailom. Upozorňujeme, že to nie je konečné potvrdenie vašej objednávky.

Dostanete tiež jedinečný odkaz, ktorý vám umožní skontrolovať stav vašej objednávky vrátane odhadovaných termínov dodania.

Po schválení vašej platby a zaregistrovaní vašej objednávky v našom sklade dostanete konečné potvrdenie e-mailom vrátane osobného čísla na sledovanie, ktoré môžete použiť na sledovanie vašej objednávky, ako aj konečnú faktúru. Spoločnosť Lampermesteren.com vám nebude účtovať poplatky za vašu objednávku, kým neopustí náš sklad.

Ak máte akékoľvek ďalšie otázky týkajúce sa nákupu tovaru od spoločnosti Lampemesteren.sk, alebo ak uprednostňujete osobný servis a poradenstvo, neváhajte nás kontaktovať telefonicky na čísle +421 258 419 026 v pracovných dňoch od 08:30 do 16:00 stredoeurópskeho času alebo napíšte na info@lampemesteren.sk - radi vám pomôžeme. Môžete si tiež pozrieť naše často kladené otázky, kde odpovedáme na najčastejšie otázky.

V súčasnosti môže zákaznícky servis vybavovať len otázky zaslané v angličtine.

Platba

Na Lampemesteren.sk prijímame platby prostredníctvom kariet VISA a Mastercard. Platba sa z vašej karty stiahne až vtedy, keď vaša objednávka opustí náš sklad. Všetky ceny na Lampemesteren.sk sú uvedené v EUR a zahŕňajú 20% DPH.
Pri platbe kreditnou kartou stiahneme rezervovanú sumu z vášho účtu do 2 bankových dní.

Platba na dobierku (Poplatok: 3 EUR)
Pri platbe na dobierku upozorňujeme na nasledovné:
- Celá suma objednávky sa platí priamo kuriérovi, ktorý objednávku doručuje.
- Dobierku nie je možné zaplatiť pri sume vyššej ako 1300 EUR
- Na vybavenie zásielky je možné zvoliť iba spoločnosť UPS.
- Nie je možné zaplatiť dobierku za objednávky, ktoré obsahujú produkt takého rozsahu, že si vyžaduje špecializovanú prepravu.

Prijímame služby PayPal.

Je možné platiť aj bankovým prevodom. Vašu objednávku odošleme hneď, ako bude vaša platba zaregistrovaná v našom systéme.

 

Zásady ochrany osobných údajov

V spoločnosti Lampemesteren zhromažďujeme a používame rôzne informácie o vás v súvislosti s vaším nákupom u nás.

Nižšie nájdete naše zásady ochrany osobných údajov. Prečítajte si ju, ak sa chcete dozvedieť viac o tom, prečo a ako bezpečne zaobchádzame s vašimi osobnými údajmi.

Tu si môžete pozrieť, ako spoločnosť Lampemesteren dodržiava Persondataloven (dánsky zákon o ochrane osobných údajov) od 24. mája 2018.

Prečítajte si naše zásady ochrany osobných údajov tu

 

Cookies

Lampemesteren.sk používa súbory cookie na optimalizáciu funkčnosti našich stránok, aby sme vám čo najviac uľahčili ich návštevu. Súbory cookie môžete zo svojho počítača kedykoľvek vymazať v závislosti od výberu prehliadača.

Facebook advanced matching
Súhlasom s používaním marketingových súborov cookie vyjadrujete súhlas s používaním Facebook Advanced Matching, ktorý zlepšuje atribúciu a sledovanie konverzií našich reklám na Facebooku. Na základe vášho mena, telefónneho čísla, e-mailu a adresy zhromažďujeme a zdieľame šifrované informácie so spoločnosťou Facebook (Meta). Tieto informácie následne používa spoločnosť Facebook na identifikáciu vášho profilu a následné vytvorenie cieľových skupín s podobnými ľuďmi. Marketingové súbory cookie môžete kedykoľvek odmietnuť prostredníctvom našich zásad používania súborov cookie.

Rozšírený elektronický obchod Google Ads
Súhlasom s používaním marketingových súborov cookie vyjadrujete súhlas s používaním rozšírených konverzií Google Ads, ktoré vylepšujú našu atribúciu Google Ads a sledovanie konverzií. Na základe vášho mena, telefónneho čísla, e-mailu a adresy zhromažďujeme a zdieľame šifrované informácie so spoločnosťou Google (Alphabet Inc.). Tieto informácie spoločnosť Google následne používa na identifikáciu vášho profilu v službe Google a na sledovanie vášho nákupu. Marketingové súbory cookie môžete kedykoľvek odmietnuť prostredníctvom našich zásad používania súborov cookie. Okrem toho môžu používatelia Google v rámci nastavení reklám Google kontrolovať, ktoré reklamy sa im zobrazujú v službách Google vrátane reklám Customer Match.

 

Prihlasovanie

Lampemesteren.sk používa systém zaznamenávania informácií, ktorý nám poskytuje štatistický obraz o tom, koľko návštevníkov máme, odkiaľ prichádzajú, ktoré stránky si prezerajú atď. Tieto informácie sa používajú len na optimalizáciu stránky Lampemesteren.sk.

Obchodné podmienky

Doručujeme po celom svete a zásielky zasielame prostredníctvom spoločností DPD, UPS, GLS a DSV. Pri objednávkach v hodnote 99 € a viac ponúkame dopravu v rámci EÚ zdarma. Pri objednávkach nižších ako 99 € v rámci EÚ je poštovné 12 EUR. Všetky ostatné poplatky za dopravu sa vypočítavajú podľa adresy doručenia. Dodacia lehota závisí aj od dodacej adresy, ako aj od toho, či je výrobok v požadovanej farbe/variante na sklade.

Špeciálne objednávky môžu predĺžiť čas dodania - informácie o predpokladanom čase výroby nájdete v popise jednotlivých výrobkov. Pri zadávaní objednávky uvedieme odhadovaný dátum dodania, a ak z nejakého dôvodu nebude možné tento dátum dodržať, budete čo najskôr kontaktovaní prostredníctvom nášho automatizovaného poštového systému Edison. Stav svojej objednávky si môžete kedykoľvek skontrolovať prostredníctvom odkazu, ktorý ste dostali po odoslaní objednávky.

Väčšinu nášho tovaru zasielame prostredníctvom balíkovej pošty. Vďaka tomu je možné sledovať zásielky, ak sa vyskytnú problémy alebo oneskorenie. Niektoré výrobky - vzhľadom na ich veľkosť, hmotnosť alebo krehkosť - zasielame na drevených paletách. Lampemesteren.sk nezodpovedá za oneskorenia spôsobené prepravnými spoločnosťami.

Obsah balíka skontrolujte hneď po jeho doručení, ešte pred inštaláciou výrobku. Uistite sa, že ste dostali správny výrobok, nepoškodený a že v zásielke nič nechýba. Ak tak neurobíte v primeranej lehote (dva dni) po doručení, Lampemesteren.sk nenesie zodpovednosť za prípadné škody.

Ak je balík a/alebo jeho obsah v čase doručenia poškodený, mali by ste otvoriť reklamáciu prostredníctvom jedinečného odkazu, ktorý ste dostali po odoslaní objednávky - stačí kliknúť na "Reklamovať" v dolnej časti stránky so stavom a postupovať podľa pokynov. Budete potrebovať fotografie vonkajšieho aj vnútorného obalu - vrátane prepravného štítku - ako aj samotného poškodenia.
Lampemesteren.sk nezodpovedá za výrobky poškodené počas prepravy. Vašu objednávku vždy balíme veľmi starostlivo, aby sme minimalizovali prípadné poškodenie pri preprave.

V prípade nedostatočného dodržiavania predpisov sa môže uplatniť Købeloven (zákon o nákupe v Dánsku). (§8, časť 1, č. 14)

V prípade zásielok mimo EÚ si prosím uvedomte, že vaša objednávka sa môže oneskoriť pri colnom konaní a že nenesieme zodpovednosť za oneskorenia súvisiace s colným konaním. Za prípadné colné poplatky alebo dovozné poplatky ste zodpovední vy.

 

Vrátenie tovaru

Svoj nákup môžete vrátiť na Lampemesteren.sk do 50 dní od doručenia. Na otvorenie vrátenia stačí použiť jedinečný odkaz, ktorý ste dostali po odoslaní objednávky. Kliknite na "Vrátiť" v dolnej časti stránky so stavom a postupujte podľa pokynov. V krátkom čase dostanete štítok na vrátenie tovaru, ktorého cena vám bude odpočítaná z vrátenej sumy.

Nezabudnite vrátiť tovar v pôvodnom, nepoškodenom obale. Vyhnite sa písaniu na obal a zbytočnému používaniu lepiacej pásky a vždy si nechajte vystaviť potvrdenie o odoslaní. Nesprávny obal a balenie môžu spôsobiť poškodenie počas prepravy, a to môže mať za následok, že vám zrušíme právo na vrátenie tovaru, preto buďte opatrní. V prípade akýchkoľvek otázok týkajúcich sa prepravy nás neváhajte kontaktovať.

Objednávku nám prosím zašlite späť čo najskôr, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď ste nás informovali, že chcete tovar vrátiť.

Nezabudnite, že ste zodpovední za priame náklady na vrátenie akéhokoľvek tovaru.

Za tovar ste zodpovední aj od okamihu prevzatia zásielky. Ak bol nainštalovaný/montovaný alebo ak došlo k jeho opotrebovaniu alebo poškodeniu, vyhradzujeme si právo odmietnuť vrátenie.

Odporúčame, aby ste vrátenie zaslali prostredníctvom balíkovej pošty. Takto je možné ľahko sledovať zásielku a zistiť, či bola alebo nebola doručená na adresu Lampemesteren.sk. V určitých situáciách - napríklad v prípade obzvlášť veľkých, ťažkých alebo nepohodlných výrobkov alebo veľkého množstva objednávok - nie je balíková pošta najlepšou voľbou. V takom prípade nás môžete kontaktovať ohľadom našich ďalších partnerov pre prepravu a cenových odhadov. Vrátené zásielky zaslané na dobierku alebo s nedostatočným poštovným budú odmietnuté.

UPOZORNENIE! Balík, prosím, vráťte na adresu spoločnosti Lampemesteren.sk - ak ho vrátite do balíkového obchodu alebo na poštu, nebude vyzdvihnutý.

Po prijatí výrobku a schválení jeho vrátenia vám čo najrýchlejšie vrátime peniaze za nákup v súlade s Forbrugeraftaleloven (zákon o spotrebiteľských zmluvách v Dánsku) § 21, časti 3 a 4. Vrátime peniaze len za spôsob platby použitý pri nákupe, aby sme zabránili použitiu odcudzených kreditných/debetných kariet. V prípade bankového prevodu uveďte všetky príslušné čísla účtov, triediace kódy atď. Poštovú poukážku si prosím uschovajte ako dôkaz o odoslaní.

Opäť platí, že náklady na vrátenie tovaru znášate vy.

ODR

Ak chcete podať sťažnosť na svoj nákup, obráťte sa na Pedera Frölunda alebo Jørgena Bækgaarda Andersena tu v spoločnosti Lampemesteren.sk. Ak sa nám nepodarí nájsť uspokojivé riešenie, môžete svoju sťažnosť poslať na adresu:

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
DÁNSKO
naevneneshus.dk

Ak máte bydlisko v inej krajine EÚ ako v Dánsku, môžete podať sťažnosť prostredníctvom online portálu Komisie EÚ pre sťažnosti - http://ec.europa.eu/odr.

Odpisy

Keď spotrebiteľ používa výrobok, jeho hodnota sa znižuje alebo znehodnocuje. Ak používate výrobok nad rámec bežne akceptovaného a tento výrobok sa znehodnotí, spoločnosť Lampemesteren.sk má právo znížiť vrátenú sumu pri vrátení výrobku. Znehodnotenie je rozdiel medzi pôvodnou nákupnou cenou a trhovou cenou, ktorú môžeme účtovať pri ďalšom predaji výrobku po jeho vrátení. Trhová cena je hodnota výrobkov v bežnej maloobchodnej transakcii medzi naším internetovým obchodom a spotrebiteľom, a nie medzi naším internetovým obchodom a iným internetovým obchodom alebo medzi dvoma spotrebiteľmi.

V určitých situáciách používanie výrobku znamená, že ho už nie je možné ďalej predať. V takom prípade strácate nárok na vrátenie peňazí za vrátenie tohto výrobku.

Balenie môže zohrávať úlohu pri znehodnotení. Otvorený, poškodený alebo stratený obal môže znížiť hodnotu výrobku. Ak stav obalu ovplyvňuje ďalší predaj výrobku, náklady na nový obal sa odpočítajú od vrátenia peňazí.

Viac informácií o vrátení tovaru nájdete tu.

Reklamácie

Na všetok tovar sa vzťahujú pravidlá zákona o kúpe tovaru (Købelovens) o 24-mesačnom nároku na reklamáciu. Toto právo na reklamáciu znamená, že môžete reklamovať všetky chyby, ktoré sa vyskytnú do 24 mesiacov od nákupu. Právo na reklamáciu sa neuplatňuje, ak vada vznikla v dôsledku nesprávneho používania, nedostatočnej údržby alebo každodenného opotrebovania.

Ak sa stretnete s vadou, chýbajúcimi dielmi alebo chýbajúcimi dodávkami, kontaktujte zákaznícky servis na čísle +421 258 419 026 alebo na adrese info@lampemesteren.sk.
V súčasnosti môže zákaznícky servis vybavovať len otázky zaslané v angličtine.

Viac informácií o reklamáciách a o tom, ako nájsť svoju objednávku, nájdete tu

V prípade oprávnenej reklamácie vám preplatíme (primerané) náklady na dopravu.

Alternatívne vám môžeme poslať e-mail s návratovým štítkom, ktorý si môžete vytlačiť a pripevniť - na dobre viditeľnom mieste - na balík.

 

Zodpovednosť

Spoločnosť Lampemesteren.sk nenesie zodpovednosť za žiadne chyby a/alebo opomenutia na tejto webovej stránke, vypredané výrobky, zmeny v dodávkach vykonané našimi dodávateľmi alebo akékoľvek oneskorenia mimo našej kontroly.

Vyhradzujeme si právo kedykoľvek a bez predchádzajúceho upozornenia zmeniť informácie, ceny a opisy akéhokoľvek tovaru a výrobkov.

Vyhradzujeme si tiež právo odmietnuť objednávky, pri ktorých sa spoločne uplatňujú množstevné zľavy, zákaznícke klubové karty a zľavové kódy.

Darčekové karty

Naše darčekové karty môžete použiť na nákup akýchkoľvek našich produktov. Karty sa vydávajú bez mena, takže sú ideálnym darčekom.

Darčekové karty sú platné tri roky od dátumu nákupu. Nie je možné ich vymeniť za hotovosť. Ak si darčekovú kartu rozmyslíte, môžete ju do 14 dní od zakúpenia vrátiť a dostanete späť celú sumu. Sumy nižšie ako 10 EUR budú vrátené bankovým prevodom.

Zľavy

Zľavové kódy a iné zľavy nie je možné kombinovať so zákazníckou klubovou kartou ani použiť na už zľavnené produkty. Upozorňujeme, že zľavové kódy a iné zľavy nemožno uplatniť na výrobky Philips Hue.