FAQ

Ako bude moja objednávka doručená?
Lampemesteren.sk dodáva všetky položky s GLS. Môžete si vybrať, či si objednávku necháte doručiť do odberného miesta GLS alebo priamo k vám domov. Doručenie zvyčajne trvá 1–3 pracovné dni. V mnohých prípadoch bude vaša objednávka odoslaná v ten istý deň, keď ju zadáte.
Aké mám možnosti doručenia?
Všetky nákupy nad 99 € je možné voliteľne doručiť do odberného miesta GLS, s výnimkou prepravných položiek.
Ako dlho trvá doručenie s Lampemesteren?
Štandardné doručenie trvá 1–3 pracovné dni. Upozorňujeme, že doručenie dizajnových žiaroviek môže trvať až 3 týždne.
Môže byť moja objednávka doručená na inú adresu, ako je fakturačná adresa?
Áno, je to možné. Stačí zadať preferovanú doručovaciu adresu počas procesu platby – môže sa líšiť od fakturačnej adresy.
Môžem zmeniť adresu doručenia?
Doručovaciu adresu môžete zmeniť iba v prípade, že váš balík ešte nebol fakturovaný. Ak chcete požiadať o zmenu, kontaktujte náš zákaznícky servis. Po fakturácii balíka už nie je možné adresu zmeniť.
Čo môžem urobiť, ak môj balík neprišiel?
Ak ste balík nedostali do 10 pracovných dní od prijatia potvrdenia o odoslaní, kontaktujte náš zákaznícky servis. Skontrolujeme stav vašej zásielky a v niektorých prípadoch môžeme zásielku sledovať. Môžete nám poslať e-mail na info@lampemesteren.sk alebo nám zavolať na číslo +421 258 419 026.
Kde je potvrdenie mojej objednávky?
Potvrdenie objednávky dostanete do niekoľkých hodín po zadaní objednávky na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli. Ak ste nedostali potvrdenie, skontrolujte priečinok so spamom. Náš zákaznícky servis vám rád odpovie na všetky vaše otázky.
Ako môžem nakupovať?
Ak chcete zadať objednávku online, postupujte nasledovne:
- Kliknite na tlačidlo "Pridať do košíka" na stránke produktu.
- Svoj osobný nákupný košík môžete vyvolať pomocou ikony nákupného košíka v pravom hornom rohu.
- V nasledujúcom texte máte možnosť dokončiť objednávku prostredníctvom PayPal Express alebo bežným procesom objednávania.
- Dokončite objednávku kliknutím na tlačidlo "Pokračovať k pokladni".
- Potvrdenie o prijatí objednávky dostanete zvyčajne do niekoľkých minút, najneskôr do 24 hodín.
Ako vložím zľavový kód?
Zadajte kód do poľa na zadanie zľavového kódu priamo v nákupnom košíku a kliknite na "Použiť".
Poznámka: Pri zadávaní kódu dbajte na to, aby ste pri kopírovaní kódu poukazu nekopírovali žiadne medzery a že pri zadávaní kódu rozlišujete veľké a malé písmená.
Poukaz môžete tiež znova odstrániť kliknutím na tlačidlo "X" vedľa poľa na zadávanie poukážky.
Dôležité: Pred použitím skontrolujte platnosť kódu poukážky a podmienky poukážky, ako je minimálna kúpna cena (= hodnota tovaru, ktorý si skutočne ponechal a zaplatil), príslušná kategória, vylúčení výrobcovia atď.
Môžem si objednať e-mailom alebo faxom?
Nie, nemáme. Z bezpečnostných dôvodov neprijímame objednávky e-mailom ani faxom. Môžete zavolať na zákaznícky servis na čísle +421 258 419 026, ktorý vás prevedie internetovým obchodom a pomôže vám pridať položky do nákupného košíka, ale musíte sa aktívne zúčastniť nákupného procesu.
Ako môžem zmeniť svoju objednávku?
Kladieme veľký dôraz na rýchle vyhotovenie vašej objednávky. Z tohto dôvodu zvyčajne nie je možné vykonať zmeny (napr. na dodacej adrese alebo pridaním produktov) v existujúcej objednávke po dokončení objednávky.
Ako dostanem faktúru?
Faktúru dostanete po odoslaní objednávky na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri zadávaní objednávky.
Kedy sa mi po zakúpení položky odpíše suma z bankového účtu?
Inkaso závisí od zvoleného spôsobu platby. Ak zaplatíte napríklad cez PayPal, suma bude odpísaná okamžite. Ak platíte kreditnou kartou, suma bude pripísaná na váš účet pri doručení alebo najneskôr po 28 dňoch.
Ako môžem zaplatiť?
V pokladni si môžete pohodlne vybrať medzi rôznymi spôsobmi platby.
Ako môžem vrátiť položku, s ktorou nie som spokojný?
Áno, položku môžete vrátiť až do 50 dní od prijatia a získať späť cenu položky bez nákladov na dopravu. Nákup nemôžete zrušiť odmietnutím prevzatia položky bez toho, aby ste nás o tom informovali. Ak ste nákup zrušili, vrátenie si zaplatíte sami. Ak vec stratila hodnotu, pretože ste ju použili iným spôsobom, ako bolo potrebné na určenie povahy, vlastností a fungovania veci, môžete získať späť len časť kúpnej ceny.
Ak spotrebiteľ nakladá s tovarom nad rámec toho, čo je bežne povolené v obchode, a hodnota tovaru sa zníži, spoločnosť Lampemesteren.sk je oprávnená odpočítať toto zníženie hodnoty od vrátenej sumy. Zníženie hodnoty sa vypočíta ako rozdiel medzi predajnou cenou výrobku a trhovou cenou výrobku pri predaji po vrátení. V niektorých prípadoch už tovar nemá žiadnu hodnotu kvôli používaniu. V týchto prípadoch nemáte nárok na vrátenie peňazí. Obaly môžu zohrávať úlohu pri strate hodnoty.
Ak obal otvoríte, poškodíte alebo stratíte, môže to predstavovať stratu hodnoty.
Ak balenie ovplyvňuje hodnotu položky pri ďalšom predaji, je potrebné odpočítať náklady na nové balenie.
Koľko peňazí dostanem späť ako náhradu?
Ak využijete svoje právo na odstúpenie od zmluvy, budete musieť náklady na spiatočnú dopravu zaplatiť sami. Ak podáte oprávnenú reklamáciu, spoločnosť Lampemesteren.sk vám vráti plnú cenu tovaru vrátane nákladov na dopravu. Ak sa vrátenie peňazí uskutoční bankovým prevodom, môže to trvať až 30 dní.
Ako môžem inzerovať?
Ak potrebujete podať sťažnosť na svoj výrobok, použite odkaz, ktorý ste od nás dostali pri objednávke. Tu môžete vytvoriť sťažnosť a budete prevedení niektorými krokmi. Po prijatí vašej sťažnosti ju náš zákaznícky servis spracuje a čo najskôr dostanete spätnú väzbu k vašej sťažnosti.
Čo ak je obal pri prevzatí výrobku poškodený?
Pri preberaní tovaru nezabudnite skontrolovať, či nie je viditeľne poškodený. Ak je obal poškodený alebo má iné viditeľné známky poškodenia, mali by ste potvrdiť prevzatie s výhradou poškodenia obsahu alebo úplne odmietnuť prevzatie tovaru a nechať ho odviezť vodičovi.
Ako môžem zistiť, či výrobok spĺňa nové pravidlá označovania energetickými štítkami?
Nový štítok sa používa v celej Európe od 1. marca 2021. V prípade svetelných zdrojov sa však začal používať neskôr - 1. septembra 2021. Do 1. marca 2023 sa mohli súčasne používať staré aj nové štítky.
Ako prekonvertovať staré energetické štítky na nové?
Trieda účinnosti každého výrobku sa teraz vypočítava pomocou novej testovacej metódy. Preto je ťažké porovnať staré a nové energetické triedy.
Teraz je napríklad zahrnutá spotreba energie externého zdroja napájania. Celková účinnosť tak vyzerá nižšia.
Aký je rozdiel medzi starým a novým energetickým štítkom na rok 2023?
Starý systém používal stupnicu od A++ (veľmi účinný) po E (málo účinný), ktorá bola založená výlučne na spotrebe energie v kilowatthodinách (kWh) za 1 000 hodín prevádzky.
Nový štítok, ktorý bude platiť od roku 2023, používa stupnicu od A po G, kde A označuje najúčinnejšie výrobky. Táto nová klasifikácia je založená na prísnejších kritériách a zohľadňuje viac faktorov. Nové štítky poskytujú aj viac informácií: svietivosť (v lumenoch), teplotu farieb (teplá biela, neutrálna, studená), typ základne a spotrebu energie.
K dispozícii je aj QR kód. Jeho naskenovaním pomocou smartfónu získate prístup do európskej databázy EPREL, ktorá obsahuje podrobné informácie o všetkých registrovaných modeloch. Toto nové označovanie sa vzťahuje na všetky elektrické spotrebiče, na ktoré sa vzťahuje starý systém, ako sú lampy, svietidlá, televízory, práčky alebo chladničky.